اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل جاری لیگ برتر کشور با وجود در اختیار داشتن بازیکنان ستاره، از صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر بازماند.

به گزارش ژرتال هواداران والیبال اورمیه، بازی های درخشان سعید معروف در فصل امسال لیگ برتر برای تیم والیبال شهرداری ارومیه را شاید بتوان نقطه قوت این تیم به حساب آورد که باعث شد این تیم تا هفته‌های پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر برای صعود به پلی‌آف بجنگد.

سعید معروف که گفته می شود امسال با قراردادی بالا به تیم شهرداری ارومیه پیوسته بود، می گوید نه امسال بلکه چندین سال است که بالاترین پول لیگ برتر را می گیرم.

گفت و گوی ایسنا با بهترین پاسور آسیا را در زیر بخوانید:

مرحله مقدماتی تمام شد و شهرداری از رسیدن به پلی آف بازماند، ارزیابی تان از لیگی که پشت سرگذاشتید، چیست؟

همانطور که می دانید، امسال فصل سختی بود. همه می خواستند جزو چهار تیم باشند و چند تیم مدعی وجود داشت. ولی خاصیت ورزش همین است که تا آخرین لحظه باید جنگید و ما هم این کار را کردیم اما نهایتا با یک امتیاز اختلاف کمتر از صعود به پلی آف بازماندیم. تیم سایپا ۴۲ امتیاز شد و ما ۴۱ امتیاز ، این نشان می دهد که چه رقابت فشرده ای مابین تیم ها برای صعود به پلی آف بود. در کل با توجه به مشکلاتی که در تیم بود از مصدومیت ها و محرومیت ها گرفته تا رفتن بازیکن خارجی تیم در اول فصل، می توان گفت نتایج رضایت بخشی گرفتیم.

شما امسال کار با یک مربی خارجی جدید که البته جوان هم بود را تجربه می کردید، کار این مربی را چطور دیدید و نقش وی در عدم صعود تیم به مرحله پلی آف چقدر بود؟

دراگان مربی خوب اما متوسطی بود هرچند که سطح فنی وی خیلی هم از مربیان داخلی بالا نبود اما وی تمام تلاش خود را کرد ولی مشکلات مانع از صعود تیم به پلی آف شد.

عده ای معتقدند اگر یک مربی بومی یا وطنی در تیم شهرداری بود، این تیم می توانست به مرحله پلی آف صعود کند.

کارشناسان بهتر می توانند در این خصوص نظر بدهند. نه من زیاد موافق این موضوع نیستم. ما مربیان خوب و زحمت‌کشی در استان داریم اما حداقل امسال موافق این نیستم که وجود یک مربی بومی می توانست تیم ما را به پلی آف برساند چرا که مشکلاتی از قبیل محرومیت و مصدومیت ها و یک سری مسایل دیگر باعث شد تا تیم نتواند به مرحله بعد صعود کند. جای جورجوویچ هر کس دیگری در این تیم بود، چندان فرقی نمی کرد.

امسال یک نوع عصبانیت هم در تیم مشاهده می شد که در جاهایی به نظر به تیم ضربه هم زد.

خب این عصبانیت ها در تمامی تیم ها بود. بالاخره تیم ها فاصله نزدیکی به هم داشتند و طبیعی است که وقتی رتبه تیم ها با یک ست جابه جا می شد، بازیکنان تحت فشار بالایی باشند. در کنار آن برخی مشکلات داوری هم در این زمینه دخیل بود.

داوری ها چقدر در عدم صعود تیم به پلی آف نقش داشتند؟

به نظرم داوری های امسال جای بحث دارد و کارشناسان باید بنشینند و در این مورد نظر بدهند. امسال یک سری مسائل دست به دست هم داد که تیم ما به پلی آف صعود نکند و یکی از مهمترین آنها هم همین قضاوت های اشتباه داوران علیه تیم شهرداری بود.

برگردیم به اول فصل، زمانی که شما می خواستید به ارومیه بازگرید عده ای مخالف برگشت شما بودند و به نوعی می گفتند، این موضوع را می دانستید؟

بله متوجه این قضیه بودم. ابتدای فصل آقایان اصغرزاده و اشرفی خودشان پا پیش گذاشتند و مستقیما با من وارد مذاکره شدند در غیر اینصورت عین ۹ سالی که در خارج از استان بودم شاید بازهم برنمی گشتم. در طول فصل تعامل خوبی میان مدیریت باشگاه و بچه های تیم از جمله من بود. آنچه که مسلم است مردم زحمات ما را دیدند و آنها بهترین قاضی هستند که می توانند در مورد عملکرد ما قضاوت کنند. خوشبختانه در بیرون که مردم را می بینم آنها از عملکردم ابراز رضایت می کنند و این بزرگترین دلگرمی برای من و بهترین پاسخ برای مخالفانم است. این فصل برای من یک فصل خاطره انگیز شد چراکه بازی در مقابل ۶ هزار تماشاگر خیلی هیجان انگیز است و جا دارد از همه آنهایی که در طول بازی ها ما را مورد حمایت خود قرار می دادند تشکر کنم.

مساله ای که شاید امسال زیاد برای باشگاه شهرداری حاشیه ایجاد کرد، این بود که می گفتند تیم والیبال این باشگاه هزینه زیادی کرده و در این میان شما نیز قرار دارد بالایی را بسته اید، قبول دارید؟

نه تنها امسال بلکه ۷ سال است که بالاترین قرار داد لیگ برتر را سعید معروف می بندد. امسال پس از توافقاتی که با مسئولان باشگاه داشتم، قرار داد سفید امضا کردم و راضی هم بودم.

هواداران ارومیه ای منتظرند که ببینند، سال بعد هم سعید معروف در این شهر خواهد بود یا خیر.

مشخص نیست که مسئولان باشگاه برای فصل بعد هم من را بخواهند یا نه. اصلا باشگاه تمایل دارد سال آینده هم در والیبال تیمداری کند یا خیر. ولی با صحبت هایی که با مردم داشتم انها به من لطف زیادی دارند و خواستار حضورم در ارومیه هستند. حضور ۶ هزار هوادار در سالن طی بازی هایی که ما داشتیم یک دلگرمی برای ماندن من است چرا که هر کسی دوست دارد در این جو بازی کند و این خواست قلبی من است اما همانطور که گفتم باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد و آیا توافقی برای ماندنم است یا خیر.

اگر باشگاه شهرداری در فصل آینده هم قصد تیمداری در والیبال را داشته باشد شما ترجیح می دهید یک مربی داخلی و بومی سرمربی تیم شود یا یک خارجی؟

اجازه بدهید من وارد این قضایا نشوم چون شاید برخی ها سوءبرداشت کنند. انشاءالله آن‌چه که به خیر و صلاح والیبال ارومیه است اتفاق افتد و کسی که بتواند شان و شخصیت والیبال ارومیه را حفظ کند سرمربی تیم شود.

سعید معروف: 7 سال است که بالاترین قرارداد لیگ‌برتر را می‌بندم / هر کسی جای جورجویچ بود،‌نتیجه بهتری نمی‌گرفت / معروف شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت15:00---26 اسفند 1391
سلام به دو دوست
خوبین
با قهرمانی کاله آپم بیایین وب حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 27209
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ